ظرفیت تولید انواع خشک کن صنعتی میوه و سبزی

تولید دستگاه های خشک کن برای استفاده در سطوح مختلف کاری طراحی شده اند و از انواع نیمه صنعتی تا چندین ظرفیت صنعتی که در کارخانه های بزرگ معمولا از چندین دستگاه استفاده می شود. در کل می توان به این موضوع اشاره کرد که ظرفیت تولید دستگاه های خشک کن تونلی از خشک کن های میوه کابینی بیشتر است.
معمولا خشک کن های کابینی ظرفیت تولید ورودی هر بار در حدود 100 الی 300 کیلوگرم داشته و خشک کن های کانتینیوز یا همان تونلی ظرفیت حدود 1 الی دو تن در هر شیفت کاری را دارند.

ظرفیت دستگاه میوه خشک کن خانگی

همانطور که می‌دانید دستگاه‌های میوه خشک کن را به سه گروه عمده دستگاههای میوه خشک کن خانگی، دستگاه های میوه خشک کن نیمه صنعتی و دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی تقسیم بندی می کنند. به جرات می‌توان گفت که اولین سوالی که به ذهن هر خریداری می رسد این است که ظرفیت دستگاه میوه خشک کن چقدر است و یا به عبارت گویا تر دستگاه میوه خشک کن مدنظر توانایی خشک کردن چند کیلو گرم میوه را دارد؟ خوب در پاسخ باید بگویم که ظرفیت دستگاه میوه خشک کن متناسب با اینکه خانگی است یا نیمه صنعتی و صنعتی متفاوت است.

ظرفیت دستگاه میوه خشک کن خانگی نسبت به ظرفیت دستگاه های میوه خشک کن نیمه صنعتی و صنعتی کمتر است. به عنوان مثال ظرفیت دستگاه میوه خشک کن خانگی معادل حداکثر ۶ کیلوگرم است به این منظور که در هر بار استفاده می توان حداکثر ۶ کیلوگرم میوه را خشک کرد. در واقع می‌توان گفت که منظور از به کار بردن اصطلاح ظرفیت دستگاه میوه خشک کن ظرفیت ورودی محصول است.

ظرفیت دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی

ظرفیت دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی به طور میانگین حدود ۱۵ کیلوگرم است. این دستگاه بهترین گزینه برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک به شمار می رود. البته این دستگاه ظرفیت های دیگری هم دارد، مانند ظرفیتهای ۳۰ یا ۴۰ کیلوگرمی.  اگر برای تاسیس کارگاه میوه خشک کنی نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان مجرب بکردانه تماس بگیرید. مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

ظرفیت دستگاه میوه خشک کن صنعتی

همانطور که از نامش هم بر می آید ظرفیت دستگاه میوه خشک کن صنعتی نسبت به دستگاه های میوه خشک کن خانگی و نیمه صنعتی بیشتر بوده و می‌تواند در هر بار استفاده خشک کردن میوه های بیشتری پشتیبانی کند. از این دستگاه های میوه خشک کن در کارخانه های صنعتی بسیار بزرگ استفاده می شود که حتی گاهی مشاهده شده است که ظرفیتی بیشتر ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.

اگر شما نیز قصد تاسیس یک کارگاه میوه خشک کنی خانگی یا راه اندازی خط تولید چیپس میوه در کارگاه های کوچک را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم خرید خود را از سایت ایرانمهر انجام دهید. بکردانه ارائه دهنده انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد برای دریافت مشاوره خرید با کارشناسان ایرانمهر در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخی بگذارید